Говоримо про роботу, ділимося порадами
  • Головна
  • Погані звички власників малого бізнесу

Погані звички власників малого бізнесу



Щорічне «Дослідження сфери малого бізнесу», що проводиться агентством Wakefield Research для корпорації Brother International, виявило, що більшість власників малих компаній готові інвестувати у свій бізнес і позбавлятися від шкідливих для роботи звичок. У дослідженні взяли участь власники 500 організацій з кількістю співробітників, що не перевищує 100 чоловік. 54% опитаних заявили про бажання вкласти кошти у власний бізнес, а не накопичувати їх на рахунках компанії. У порівнянні з 2010 роком цей показник зріс на 18%.

У звіті Wakefield Research також показано, як малий бізнес сприймає поточну економічну ситуацію. 42% учасників опитування відчувають високий рівень економічного тиску. У порівнянні з минулим роком цифри не змінилися, проте вони на 16% нижче рекордного рівня 2013 року. Однак 41% респондентів заявили, що готові вкладати гроші в придбання і апгрейд технологій тільки якщо їм вдасться збільшити доходи поточного року на 5% і більше.

«Згідно з дослідженням, більшість компаній малого бізнесу бачать світло в кінці тунелю і готові інвестувати в технологічні рішення, щоб збільшити продуктивність і заробити додаткові кошти на нових технологічних трендах», — пояснює Джон Уондішін, віце-президент з маркетингу в Brother.

Посилення технологічної бази для збільшення ефективності бізнесу — цілком зрозуміла мета. І не єдина. Експерти Wakefield Research дізналися, що малі підприємці хотіли б позбутися поганих звичок, що заважають ефективній роботі. Серйозну підтримку у виявленні слабкостей та шкідливих для справи звичок можуть надати ментори.

Один з поширених менторських кейсів: завантаженість бізнесменів купою різноманітних завдань, через які розвитку бізнесу не приділяється достатньої уваги. У цьому випадку пропонується фіксувати витрати часу протягом робочого дня. Зазвичай з’ясовується, що бізнесмен витрачає свої сили і час на адміністративні завдання. Вихід: делегування навантаження підлеглим, які сильні у відповідних областях. У підсумку підприємець отримує можливість більше займатися розвитком компанії, а в офісі поліпшується моральна обстановка — win-win.

Майже у кожного бізнесмена є шкідливі звички. Їх потрібно виявляти й усувати. У «Дослідженні сфери малого бізнесу» наводяться найпоширеніші звички, від яких власники малих компаній хотіли б звільнитися.

Звичка № 1: Занадто багато виконуваних ролей і відповідальності.
Звичка № 2: Недостатньо відпочинку.
Звичка № 3: Відсутність поділу між роботою та особистим життям.
Звичка № 4: Мікроменеджмент.

Отже, власники малих підприємств розуміють значимість відпочинку і балансу між роботою та особистим життям. На цьому фоні вкрай логічним і природним виглядає їхнє бажання інвестувати в технології. Суть технологій — підвищувати продуктивність, удосконалювати робочі процеси і збільшувати ефективність організації.

Іншими словами, кращі друзі власника малого бізнесу — делегування і сучасні технології!

Джерело: http://www.forbes.com/sites/luketimmerman/2015/09/23/a-timeline-of-the-turing-pharma-controversy/

Комментарии

Ми пишемо про: