Говоримо про роботу, ділимося порадами
  • Головна
  • 7 типових помилок, які шкодять вашій репутації

7 типових помилок, які шкодять вашій репутації



Коли мова заходить про формування персонального бренду, навіть дрібні деталі можуть відігравати значну роль. Є кілька поширених помилок, яких слід уникати, щоб успішно підтримувати позитивний образ.

Уоррен Баффет якось сказав, що плануючи щось зробити, потрібно думати, як ви будете себе почувати, якщо завтра про нього напишуть у передовицях. Іншими словами, варто дбати про свою репутацію.

І хоча в цілому майже всі намагаються дотримуватися цього правила, деякі спотикаються на дрібницях. На жаль, саме окремі деталі можуть лягти в основу невтішної характеристики.

«Василь відмінний продавець і жахливий керівник». «Дарина — людина, яка поступається своїми інтересами, щоб довести справу до кінця». «Кирило тямущий хлопець, але дуже неорганізований».

Такі речі говорять про реальних людей, повторюючи одні й ті ж фрази день у день. Коли подібна характеристика вже виникла, позбутися її нелегко. Навколишні передають її по колу, навіть якщо реально нічого про вас не знають.

Найкраще уникати навіть невеликих помилок, здатних підмочити вашу репутацію. Ми нарахували сім найбільш типових:

1. Поширення негативу.
Іноді пліткувати з колегами це навіть добре, такі речі зближують. У плітках, як правило, завжди є частка негативу, присвяченого конкретній особистості або компанії. Однак, якщо майже все, що ви говорите, зводиться до негативних оцінок, від вас постараються швидше позбутися.

2. Читання пошти на нарадах.
Всі роблять це, буквально всі. І ніщо так не дратує виступаючого, як особи, схилені над екранами смартфонів. Деякі занурюються в читання пошти, як тільки заходять в зал для нарад. Скоріше позбудьтеся цієї поганої звички!

3. Небажання продовжувати знайомство.
Неважливо, наскільки просунулися у розвитку віртуальні технології, ніщо не може повністю замінити особисті зустрічі. Коли колега представляє вас новій людині, постарайтеся якнайшвидше продовжити знайомство. Погано, якщо ви цього не зробите. Ви піддаєте ризику не тільки свою репутацію, а й репутацію колеги. Точно так само, якщо ви обіцяєте кому-небудь переслати документ на наступний день, не забуваєте про свою обіцянку. Люди запам’ятовують подібні речі, хоча майже ніколи на них не вказують.

4. Помилки у вимові та написанні.
Навіть якщо у вас є поважна причина не ставити половину ком і плутати букви в словах, вас запам’ятають як неграмотну людину. Зовсім недобре, якщо такий лист піде вашому керівнику або колезі. Краще потратьте декілька зайвих секунд на автоматичну перевірку грамотності. Навряд-чи ви хочете уславитися недбалою людиною.

5. Брехня.
Тут все очевидно. Забавно, яка кількість людей бреше, не здогадуючись, що оточуючим доступні прості способи викриття. Ось в цьому відео з TED Talk дуже добре все показано.

6. Неохайність.
Сьогодні ніхто не може заборонити вам ходити на роботу в джинсах і кросівках, особливо якщо ви працюєте в технологічній компанії. Але це не означає, що можна прийти на роботу в спортивному костюмі, ніби щойно закінчили тренування. Будете виглядати неохайно одягненим, ставитися до вас будуть відповідно. Ніхто не говорить, що потрібно носити костюм-трійку, однак турбота про власний зовнішній вигляд показує, наскільки відповідально ви підходите до роботи і до відносин з товаришами по службі.

7. Запізнення.
У наш час майже щільний робочий графік став нормою. Так що досить п’ятихвилинного запізнення на зустріч, і весь день може піти наперекіс. Не кажучи вже про те, що запізнення — прояв неповаги. Іноді затримки не уникнути ніяк, тоді просто зателефонуйте або відправте повідомлення з попередженням. Для цього вам потрібно заздалегідь записати контакти людини, з яким призначена зустріч.

Джерело: http://www.inc.com/betty-liu/7-extremely-common-mistakes-that-can-damage-your-reputation.html

Комментарии

Ми пишемо про: