Говоримо про роботу, ділимося порадами
  • Головна
  • 6 способів справити хороше враження на новій роботі

6 способів справити хороше враження на новій роботі



Уявіть: передчуття виходу на нове місце позаду. Ви вже поговорили з босом і облаштували робоче місце. Саме час панікувати! А головне: коли ви не до кінця впевнені, що слід робити, справити хороше враження зовсім не просто.

«Перш за все, не забувайте, — це нормально. З точки зору чистої біології ми в деякому розумінні приречені нервувати в незвичних ситуаціях і новій обстановці », - каже Кейт Роллаг, доцент і завідувач кафедри менеджменту в коледжі Бебсон (Массачусетс, США), автор книги" What to Do When You’re New: How to Be Comfortable, Confident and Successful in New Situations «(«Що робити, якщо ви новачок: як відчути комфорт, впевненість і діяти ефективно в незвичних ситуаціях»).

Кейт Роллаг стверджує, що люди часто зациклюються на демонстрації ефективності в перші дні. Фокусуючись на одному, вони нехтують іншими важливими речами, які допомагають влитися в колектив і налаштуватися на загальний лад.

Крок 1: дізнайтеся свої KPI
У першу ж зустріч з керівником або куратором з’ясуйте, чому слід приділяти особливу увагу. Швидше за все, ще з часу інтерв’ю у вас буде загальне уявлення про параметри оцінки ваших успіхів, проте слід чітко прояснити цей момент.

Новачкові важливо розуміти, коли варто швидко вливатися в процес і поспішати з роботою, а коли краще уникати самовпевнених спроб відразу змінити існуючі порядки.

Крок 2: прислухайтеся
Дізнатися, як можна проявити себе, не так складно. Просто уважно слухайте, що кажуть люди навколо. Коли ви задаєте питання про прийняті в колективі способи виконувати завдання, люди самі розповідають, що б вони хотіли змінити. Користуйтеся цією інформацією!

Якщо помітна частина ваших колег відкрито скаржиться на що-небудь з вашої сфери відповідальності, вважайте це натяком. Натяком, що саме з озвученої проблеми ви можете почати свою діяльність на новому місці. Якщо ж люди говорять про бажані зміни, але з обережністю, значить, проблема так чи інакше пов’язана з корпоративною «політикою», і тут слід поводитися обачно.

Крок 3: складіть план на перші дев’яносто днів
У ході співбесід та збору інформації про компанію ви з високою ймовірністю отримаєте уявлення про основні бізнес-виклики. У підсумку вам буде легко прикинути, за які проблеми потрібно братися в першу чергу.

Складіть персональний план на 90 днів з цілями по результативності. План допоможе чітко визначити ваші ролі на новому місці і задасть напрямок руху на період «акліматизації». З ним первісне відчуття розгубленості не буде таким сильним.

Крок 4: знайдіть союзників
Важливо знайти «союзника», який дасть вам основні підказки з області корпоративної політики і процедур. Така людина полегшить входження в колектив і допоможе уникнути непотрібних помилок. Просто шукайте дружелюбних колег, які запропонують свою допомогу в ході початкового знайомства. Протягом перших декількох днів ви напевно зрозумієте, хто може бути хорошим союзником.

Крок 5: запам’ятовуйте імена
Це складно. Але, як стверджує Кейт Роллаг, один з найпростіших способів справити прекрасне «друге» враження на колег — назвати їх по імені при наступній зустрічі. Заковика в тому, що у більшості людей жахлива пам’ять на імена. Один із способів запам’ятовування — повторити ім’я відразу ж після знайомства. Переконайтеся, що ви правильно його розчули і змусьте ледачі нейрони зв’язати ось цю особу з ім’ям.

А ще ви можете повторювати ім’я співрозмовника в розумі під час першої світської бесіди. Забудете — завжди можна запитати ще раз в кінці розмови. І не забувайте нагадувати, як звуть вас. Напевно у ваших колег аналогічна проблема.

Ще краще, якщо будете записувати імена одразу після першої зустрічі. Згадати потрібне ім’я, відшукавши його в списку, зазвичай набагато простіше, ніж витягти з пам’яті.

Крок 6: відшукайте своє місце
Найважливіше завдання на перші кілька тижнів — скласти чітку картину того, що відбувається і відшукати собі підходяще місце в корпоративному ландшафті. Ви захочете пошвидше включитися в роботу і заслужити прихильність оточуючих. Однак потрібна впевненість, що ви не віджахнете людей або не підете в невірному напрямку.

На перших порах треба з’ясувати, з ким з ключових фігур необхідно поспілкуватися. Чиї інтереси зачіпають прийняті вами рішення. Досить швидко ви самі дізнаєтеся, хто входить до числа потрібних вам людей.

Джерело: http://www.fastcompany.com/3053740/hit-the-ground-running/6-steps-to-make-a-great-impression-at-your-new-job

Комментарии

Ми пишемо про: